Dragi studenți,
Am ajuns în momentul în care ne îndreptăm atenția către dumneavoastră cei care ați ales să parcurgeți această etapă a școlarizării la forma de învățământ la distanță. În speranța că vom reuși să depășim toate provocările acestei perioade delicate din viața noastră, vă aducem în atenție căteva clarificări legate de desfășurarea activităților didactice din acest an universitar.
1. Platforma DIDU nu mai este funcțională.
2. Activitățile didactice se vor desfășura pe Platforma GOOGLE CLASSROOM
3. În clasele de curs se putea intra doar cu invitație (din partea FD) folosind exclusiv adresa instituțională (@ulbsibiu.ro)
4. Cursurile se vor desfășura sub forma videoconferințelor prin accesarea link-ului de meet aferent fiecărei clase de curs.
5. Pentru informații privind activitățile ID vă rugăm să urmăriți clasele de tutoriat.
6. Pentru probleme administrative și de secretariat folosiți adresele de email: adina.boorel@ulbsibiu.ro, oxana.pancu@ulbsibiu.ro
7. Materialele de instruire vor fi postate de către fiecare cadru didactic pe clasa de curs.
8. Pentru informații suplimentare privind desfășurarea activităților de disciplină, vă rugăm să vă adresați cadrului didactic pe clasa de curs.
9. Programările activităților din acest semestru vor fi postate pe clasa de tutoriat a fiecărui an de studiu, până la finalul lunii octombrie (cursurile vor începe în luna noiembrie).
Vă dorim un an universitar plin de realizări frumoase!
Program secretariat
LUNI- VINERI 09-14